loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user

کتاب شب قدر

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده
• توضیحات محصول

کتاب

کتاب شب قدر

این اثر در بردارنده‌ی بیانات شهید آیت‌الله بهشتی درباره اهمیت و فضیلت خاص شب قدر است. کتاب از سه بخش متفاوت اما مرتبط با یکدیگر تشکیل شده؛ گفتار نخست با عنوان «شب قدر» از مجموعه سخنرانی‌های ایشان با این موضوع مطرح شده. گفتار دوم با عنوان «روزهای آخر زندگی حضرت علی (ع)» نگاهی است تاریخی به رویدادهای آخرین سال‌های زندگانی امیرالمؤمنین (ع) و سومین بخش کتاب نیز شامل متن خطبه متقین از کتاب شریف نهج البلاغه است که از سوی شخص شهید بهشتی ترجمه و از میان دست نوشته‌های ایشان انتخاب شده است.

گزیده کتاب شب قدر

شب قدر،شب دعاست، دعا یکی از پناه‌گاه‌های عالی سعادت‌بخش در زندگی است. در اسلام دعا کردن نه تنها با تلاش و کوشش در راه همان مطلبی که دعا می‌کنیم، بلکه با تلاش و کوشش برای انجام همه وظایف الهی همراه است.

معنویت اسلام در مضامینی همچون تقوی، ایمان کامل و … نهفته است و عینیت آن نیز در شخصیت‌هایی همچون امیرالمومنین علی(ع) تجلی دارد.

این کتاب مجموعة سه خطابه پیرامون اهمیت دعا، شرح صفات متقین و تشریح حالات معنوی علی(ع) در واپسین ایام حیات می‌باشد و دریچه‌ای به نحوة دست‌یابی به کمال معنوی از طریق عبودیت و الگو قراردادن انسان‌ های کامل است.

قیمت کتاب 

قیمت کتاب خوب شب قدر به قلم آیت الله سید محمد حسین بهشتی 35000تومان دریافت کنید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کتاب شب قدر" می نویسد