loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user

آن مرد با باران می‌آید

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده
• توضیحات محصول

معرفی کتاب آن مرد با باران می‌آید

کتاب آن مرد با باران می آید، نوشته وجیهه سامانی است و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است. این کتاب روایت داستانی زندگی یک خانواده طبقه متوسط در کوران انقلاب را مطرح کرده است که وقایع داستان حول یک گروه نوجوان که در راس آنها شخصیتی به نام بهزاد است، اتفاق می افتد. انقلاب تنها یک اتفاق بزرگ بیرونی نبود که ارکان حکومت شاه را فرو ریخت ؛ بلکه روح و درون مردمان جامعه ای را منقلب کرد و اعتلا بخشید.  بهزاد پسری از جنس آدم های معمولی دور و بر ماست. کم سن و سال و بی دل و جرات است، سرش توی لاک خودش است و نسبت به اتفاقات اطرافش بی توجه است. اصراری هم به شجاعت و قهرمانی ندارد.
اما بر اثر حسادت و رقابت با دوستش، بی اختیار قدم در راهی می گذارد که اتفاقات تلخ و شیرین و فراز و فرود هایش، کم کم او را به یک «بزرگ مرد» تبدیل می کند.                                                                         متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن مرد با باران می آید به این شرح است:
بسمه تعالی
بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماههای آخر مبارزات نشان میدهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه ی جوانها و نوجوانهای امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده ی کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان شاءالله.
مرداد 98

مشخصات کتاب آن مرد با باران می‌آید

ناشر :کتابستان معرفت،نویسنده :وجیه سامانی،قطع :پالتویی،نوع جلد :جلد نرم،تعداد صفحات :218،زبان :فارسی

ناشر و نویسنده

کتاب خوب آن مرد با باران می آید، نوشته وجیهه سامانی است و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آن مرد با باران می‌آید" می نویسد