loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پویش همخوانی « زندگی به سبک کتاب »

درباره کتاب تب ناتمام

کتاب تب ناتمام داستانی از زندگانی شهلا منزوی مادر شهید حسین دخانچی بیان می کند که هم لذت بخش و هم ناراحت کنند است، هم بیان کنند بی قراری های این مادر شهید و هم صبئری های او است، هم بین کننده بالا و بلندی و هم فراز و فرود های زندگی این مادر شهید است. روایتی پر از از حوادث و اتفاقاتی که مطالعه کننده این کتاب را از شروع داستان مشغول جریانات شور انگیز خود می‌کند و در میان بالا و پایین امواج اتفاقات نایاب، تا آخر داستان با خود می‌برد.

ناشر و نویسنده

زهرا سادات حسینی مهرابادی نویسنده کتاب تب ناتمام دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه صنعتی اصفهان است که آثار دیگر او می توان به:شانزده سال بعد،نیمه ی پنهان ماه 31،طلایه داران جبهه حق 18: شهید مهدی ناصری،اثر انگشت: خاطرات و وصایای شهدا در موضوع انتخابات،طلایه داران جبهه حق 13: شهید ناصر بختیاری،طلایه داران جبهه حق 1: شهید رضا حسن پور،طلایه داران جبهه حق 22: شهید سید عباس میرهادی،طلایه داران جبهه حق 13: شهید ناصر بختیاری اشاره کرد که لحنی حماسی دارد.

قیمت کتاب

برای تهیه کتاب تب ناتمام که با پویش همخوانی باید مبلغ20000تومان پرداخت نمایید.

پویش کتابخوانی کتاب

پویش همخوانی "زندگی به سبک کتاب" با محوریت کتاب "تب ناتمام"اگر دوست داری با ما این کتاب رو بخونی، تشریف بیارید به سایت :https://5va7.ir/book/784/تب-ناتمام مراجعه کنید.این پویش، 5 جایزه 1 میلیون ریالی به 5 نفر رو هم داره.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پویش همخوانی « زندگی به سبک کتاب »" می نویسد