loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « ماضی قریب »

درباره کتاب ماضی قریب

کتاب ماضی قریب روایت ماجراهای زندگی است. زندگی هایی که در دهه شصت در حال گذر است.توجه کردن به دهه‌ ای پر از ماجراها که روایت کننده داستان های دوست داشتنی است.اما دوست داشتن کتاب ماضی قریب با بیان همه خاطره شگفتی و شور چند برابر دارد زیرا سفارشی است برای زندگی در دنیای امروز ما. شاید بتوانیم از درگیری ها و مشکلات این روزهای خود بکاهیم. 

ناشر و نوبسنده

غلامرضا طریقی نویسنده کتاب ماضی قریب متولد سال 1356 در شهر زنجان است. او در سال 1374 با کمک و مشاوره های حسین منزوی شروع به گفت شعر کرد.  غلامرضا طریقی مرتبه بالای اشعار مرتبط با دانش آموزان کشور،اشعار عاشورایی متناسب با دانش آموزان کشورمقام اول و دوم را دارد، غلامرضا طریقی مقام اول کنگره اشعار و داستان سرایی برای جوانان کشور و مقام اول چندین کنگره دیگر را در منطقه های متفاوت در کشور را به دست آورده است. از کتاب های شعر او که به چاپ رسیده است می توان به: (سفید تو، سیاه من)،(با یاد شانه‌های تو)،(آنقدر پرم از تو که کم مانده ببارم)،(ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد)،(به جهنم)،(باران اگر ببارد)،(آکواریوم)،(هر لبت یک کبوتر سرخ است)،(ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد)،(رنجین کمان)،(شلتاق) و (جهان غزلی عاشقانه است) اشاره کرد.

قیمت کتاب

علاقمندان به مطالعه کتاب ماضی قریب این کتاب را می توانید در بهمن ماه سال1402به مبلغ90000تومان خریداری نمایید.

مسابقه کتابخوانی

دوستداران شرکت در مسابقه کتابخوانی کتاب ماضی قریب می توانند به سایت مرکز تخصصی ترویج کتاب و کتاب خوانی پنج و هفت مراجعه نمایند.

رده سنی

ناشر

نویسنده

نام کتاب

بزرگسال

مهرستان

غلامرضا طریقی

ماضی قریب

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « ماضی قریب »" می نویسد