loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « راه رشد »

درباره کتاب راه رشد

مجتهد بزرگ مرحوم آیت الله محمد صادق حائری شیرازی ملقب به محی الدین جزو اندک بزرگان دین ما هستند که با استفاده از متفکر شدن در اعماق احادیث و روایات وارد بحثی تخصصی و اجتهادی در محور تربیت شده است و نزدیک به نیم قرن انجام کارهای علمی و ترویج دین، خود کتاب چهار جلدی راه رشد را عرضه نموده‌اند. خود مرحوم آیت الله محمد صادق حائری شیرازی در اوصاف اهمیت خویش در محوریت تربیت فرموده است:« رشته اصلی من تربیت است. خداوند تعالی به من عنایتی کرده که چیزهایی در مسائل تربیتی به نظرم می رسد.» کتاب چهار جلدی راه رشد یکی از کامل ترین کتاب هایی است که در حوزه تربیتی نوشته شده از مرحوم آیت الله حائری شیرازی است.

ناشر و نویسنده

آیت الله محمد صادق حائری شیرازی ملقب به محی الدین نویسنده کتاب چهار جلدی راه رشد است که در 12بهمن سال 1315 در شهر شیراز در خانواده ای معتقد و با اصل و نسب، متولد شداست. پدر بزرگوارشان عبد الحسین حائری از مجتهدان عالم وبرتر زمان خود و مادرایشان بانویی وجیهه و پاکدامن بود که در زمانی که به دستور رضاشاه پهلوی حجاب از سر زنان برمی داشت به تقوی قریب به 25 سال در خانه نشست و از منزل بیرون نیامد. نسب آیت الله محمد صادق حائری شیرازی از پدر بزرگوارشان به آیت الله مقدس اردبیلی و از جانب مادری خود به آیت الله سادات صفی الدین اردبیلی می‌رسد.

قیمت کتاب 

دوستداران کتاب چهار جلدی کتاب آیت الله محمد صادق حائری شیرازی می توانند این کتاب را با قیمت 540000تومان خریداری نماید.

مسابقه کتاب خوانی

یکی از بهترین کتاب های تربیتی که به تازگی منتشر شده، کتاب راه رشد (مجموعه چهار جلدی)اثر تازه منتشر شده از مرحوم استاد حائری شیرازی خوندن این کتاب برای همه کسانی که مشغول کار تربیتی هستند (معلمان، اساتید دانشگاه، طلاب، حتی پدر و مادرهای دغدغه مند) مثل نون شب واجبه تازه می تونید به عنوان مناسبت روز مرد و روز پدر، به پدر یا همسراتون هم هدیه بدید
خرید با ده درصد تخفیف: @tzendegi_ir
ما هر کتابی رو بهتون معرفی نمی کنیم

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « راه رشد »" می نویسد