loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پویش کتابخوانی « بخون و بدون »

درباره کتاب درآمدپرماجرا

کتاب درآمد پرماجرا نوشته هرمن پریش انتشارات بورس؛ یادگیری مسائل مالی و اقتصادی، جزء مسائل ضروری زندگی امروزه به‌شمار می‌آید که باید از دوران کودکی و متناسب با فهم و ظرفیت کودکان آموزش داده شود.

اگر شما جزو والدینی هستید که دغدغه این آموزش را دارید، کتاب درآمد پرماجرا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 این کتاب مفاهیم اقتصادی و مالی را با زبانی طنز و در قالب یک داستان جذاب به کودکان شما ارائه می‌دهد
مخاطبین این کتاب گروه سنی ج (چهارم تا ششم ابتدایی) می‌باشند.

ناشر و نویسنده

کتاب درآمدپرماجرا به نویسندگی هرمن اس پریش نویسنده کتاب های کودکانه آمریکایی است درحال حاضر نویسندگی فعلی مجموعه کتاب های کودکان آملیا بدلیا و برادرزاده پگی پریش است. هرمن که مجموعه کتاب آملیا بدلیارا با الگو گرفتن از قصه هایی است که عمه او درمورد جریان های خنده دار آملیا بدلیا در بچگی او تعریف میکرد بزرگ شده است، مصمم شده بود که بعد از فوت عمه خود در سال 1988 خاطرات ارزشمند او را ادامه دهد. او دوست نداشت که در آینده این مجموعه کتاب آملیا بدلیا را در اختیار کتاب نویسان کودک در بیرون از خانواده بسپارد.

قیمت کتاب

کتاب درآمد پرماجرا به نویسندگی هرمن پریش دربهمن سال 1402به قیمت98000تومان می باشد.

بسته کتاب خوانی

پویش کتابخوانی بخون و بدون با محوریت کتاب"درآمد پر ماجرا"در حال حاضر یک مسابقه کتابخوانی  «20 میلیون تومانی» است این کتاب توسط انتشارات بورس در حال برگزاری‌ می‌باشد که با خواندن این کتاب و پاسخ به سوالات داخل آن، در این مسابقه کتاب خوانی شرکت کنید و شانس خود را امتحان کنید.
زمان پویش: اول آذر تا پایان اسفند1402همراه با دویست میلیون جایزه نقدی برای تهیه کتاب به سایت www.5va7.irو کتابفروشی های سراسر کشور مراجعه کنید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پویش کتابخوانی « بخون و بدون »" می نویسد