loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « آبنبات هل دار »

درباره کتاب آبنبات هل دار

کتاب آبنبات هل‌دار به تحریر مهرداد صدقی روایتی با نمک و طنز پردازانه از اتفاقات و فضای پشت جبهه در زمان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

این روایت از بیان یک پسر بچه به نام محسن که در شهر بجنورد زندگی می کند است که برادرش به خط مقدم می‌رود. محسن، بیان کننده این روایت،آخرین پسر این خانواده پنج‌نفره است. که آن‌ها با مادربزرگشان در یکی از کوچه و پس کوچه های قدیمی بجنورد زندگی می‌کنند. حال و هوای این روایت تمامی اتفاقات طنز و شگفت آور است؛ اتفاقاتی که محسن آن‌ها را بیان می‌کند.

ناشر و نویسنده

مهرداد صدقی طنز پرداز سال 1356 در شهر بجنورد چشم بر این دنیا گشوده است است. مهرداد صدقی رشته صنایع چوب و کاغذ در دانشگاه شهر گرگان در سال 75 در قبول  شد و تحصیل نمود دانشگاه را تا سطح ارشد و دکترا ادامه و گذراند.مهرداد صدقی طنزپردازی را در زمانی که در دانشگاه درس می خواند شروع کرد. اولین اثر از آثار چاپ شده از مهرداد صدقی این کاتب جوان به جشنواره طنز پردازان دانشجویی در سال1379 بر می‌گردد. اولین اثر مهرداد صدقی به نام نقطه ته خط انشار پیدا کرد ولی بسیاری او را به نام کتاب آبنبات هل‌دار می‌شناختند. از دیگر هنر های این کاتب توانا می‌توانیم به: آبنبات پسته‌ای و میرزا روبات،تعلیمات غیر اجتماعی ، رقص با گربه‌ها، مغز نوشته‌های یک نوزاد، مغز نوشته‌های یک جنین اشاره کرد.

قیمت کتاب آبنبات هل دار

کتاب آبنبات هل دار را با پرداخت مبلغ 235000تومان می توانید تهیه نمایید.

بسته کتابخوانی

 

رده سنی

ناشر

نویسنده

نام کتاب

بزرگسال

سوره مهر

مهرداد صدقی

آبنبات هل دار

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « آبنبات هل دار »" می نویسد