loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
اطلاعیه « مسابقه کتابخوانی »

درباره کتاب حاج قاسمی که من میشناسم

کتاب حاج قاسمی که من می‌شناسم  منتشر در نشریه خط مقدم چاپ شده به قلم سعید علامیان است. که بیان و جمع آوری خاطره هایی قریب به چهل سال دوستی و رفاقت با سردار شهید سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی که از زبان حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی در مورد شخصیت و منش سردار دلها شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را بیان کرده است که دارای 12 فصل میباشد.که تشکیل شده از خاطره هایی از زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس و حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی در مقام یکی از نیروهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شروع می‌شود. رابطه ای که در سال 61 در عملیات فتح‌المبین شروع می شود و تا کارکردن حجت‌الاسلام علی شیرازی در کنارسردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی درسپاه قدس ادامه پیدا می کند.کتاب حاج قاسمی که من میشناسم نتیجه 19 ساعت مصاحبه و صحبت کردن با حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی شیرازی است.

ناشر و نویسنده

سعید علامیان در سال 1334 در شهر تهران چشم بر این جهان گشود. و در فروردین ماه سال 1360 کار روزنامه نگاری را در انتشارات جمهوری اسلامی آغاز کرد که فعالیت خود را تا سال 1368 نشریه  جمهوری اسلامی ادامه داد. سعید علامیان در این زمان صفحه جبهه و جنگ را در آن روزنامه جمهوری اسلامی برپا کرد و به شکل یک خبرنگار در جبهه های حق علیه باطل فعالیت نمود. 

قیمت کتاب

کتاب حاج قاسمی که من میشناسم را می توانید با جست و جو در سایت های و فضای مجازی دریافت کنید.

بسته مطالعاتی

خرید #کتاب الکترونیک با 50 درصد و چاپی با 20 درصد تخفیف درمرکز تخصصی ترویج کتاب و کتابخوانی {کتاب خوب اینجاست} پنج و هفت امکان پذیر است.برای دیدن جزئیات بیشتر و خرید کتاب اینجا رو لمس کنین اینجا رو لمس کنین و عضوی از جمع دوست‌ها بشین

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "اطلاعیه « مسابقه کتابخوانی »" می نویسد