loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پویش کتابخونی و داستان‌نویسی «ملک سلیمان»

درباره کتاب من قاسم سلیمانی‌ام و کتاب آورتین

کتاب من قاسم سلیمانی ‌ام تشکیل شده از پنج نمایشنامه به مظور پیدا کردن شناخت خوبی از نگرش ها و افکار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بی نیاز کردن گروه ‌های اجراکننده نمایش جوان متن نمایشی نوشته شده است. کتاب من قاسم سلیمانی ‌ام دارای پنج نمایشنامه نمایش کوتاه (من قاسم سلیمانی ‌ام)،(مفقود دوم)،(سرباز سردار)،(کاخ ریاست جمهوری) و ( مهندس مین) است.

نام کتاب آورتین الگو گرفته از روستایی در میان استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان است،که این روستای دورافتاده بیان کننده خاطرات دلاوری ها و مبارزه و ایستادگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمنان است. کتاب آورتین دلاوری ها و رشادت های  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل مزدورانی  است که آرامش مردم و امنیت را هدف گرفته بودند.

ناشر و نویسنده

بهزاد دانشگر از نویسنده ای دست به قلم و با سابقه است که با مقدار کمی اثر انتشار یافته مورد دید خوانندگان و نقدکنندگان ادبی قرار گرفت و کتاب هایش در جشنواره‌های ادبی بسیار پسندیده شده است. او در چهل‌سالگی عمر زندگی اش اگر مشغول کارهای اجرایی و درحال درس دادن در محتواهای داستان‌نویسی و داستانی نبود،به نوشتن می پرداخت. 

بازیگر و نویسنده ایرانی مرتضی شاه کرم که در سال 1363 در استان خوزستان و در شهر خرمشهر به متولد شده است. اوکلاس های بازیگری اش را در شهر خرمشهر گذراند و با بازی در نمایش های مختلف پا به عرصه هنر گذاشت.مرتضی شاه کرم فیلم هایی مانند (پاییز بلند)،(اینجا خانه من است)،(کتونی زرنگی)،(نجلا)و (عند از مطالبه) را در رزومه کاری خود دارد. از کتاب های نوشته شده توسط او میتوان به لاله زار و تلاقی را اشاره کرد.

قیمت کتاب

برای خرید کتاب آورتین باید مبلغ 60000تومان و برای خرید کتاب من قاسم سلیمانی ‌ام75000تومان بپردازید.

مسابقه کتاب خوانی

کتاب‌بازی این بار به سراغ یک پویش تازه کتابخونی و داستان‌نویسی رفته با نام «ملک سلیمان» که برای گرامی‌داشت #شهدای_گلزار_کرمان و #شهید_سلیمانی برگزار می‌شه.

کتاب‌های این پویش «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مرتضی شاهکرم و «آورتین» نوشته بهزاد دانشگر هستن و قراره بیش از 550 ملیون ریال جایزه نقدی و غیر نقدی داشته باشه.
جوایز شامل:

بهترین داستان‌ها: 25.000.000 ریال جایزه نقدی

بهترین نمایشنامه و پادکست صوتی: 20.000.000 ریال جایزه نقدی

بهترین نقد ادبی: 5.000.000 ریال جایزه نقدی
برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه فرمایید

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پویش کتابخونی و داستان‌نویسی «ملک سلیمان»" می نویسد