loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « نامزد گلوله ها »

درباره کتاب نامزد گلوله ها

کتاب نامزد گلوله ها به قلم آقای مرتضی سرهنگی دنبال می کنیم تا یادآور خاطراتی از زندگانی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زمان تولد تا لحظه شهادت باشد.

با خواندن این کتاب با بیشتر شجاعت های سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدت هشت سال جنگ دفاع مقدس و سال های پس از آن مواجه خواهید شد. مرتضی سرهنگی در ضمن اینکه سعی کرده در بحث کلی و مفید به تمامی کارهای سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محافظت از امنیت منطقه ای و ایران اشاره کند با بیان برخی خاطرات و خصوصیات اخلاقی و فردی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با خواننده آشنا کند.

ناشر و نویسنده

روزنامه‌نگار و پژوهشگر ادبیات پایداری مرتضی سرهنگی که در  کار بر روی خاطرات اسارت و اسرای عراقی و نیز سردبیری هفته‌نامهٔ کمان با انتشار دویست شماره در هشت سال راه‌اندازی و فعالیت در دفتر ادبیات و هنر مقاومتِ حوزهٔ هنری، نام مرتضی سرهنگی را در مرتبه بالا جزو شناخته شده ترین نویسنده عرصهٔ ادبیات پایداری در ایران بیان نموده است.
مرتضی سرهنگی در تیرماه1367 دفتر ادبیات و هنر مقاومت را در حوزۀ هنری سازمان تبلیغات اسلامی را به کمک هدایت‌الله بهبودی بنیان‌گذاری کردند. 

قیمت کتاب

دوستداران خرید کتاب نامزد گلوله ها باید مبلغ 100000تومان پرداخت نمایید.

مسابقه کتابخوانی

رده سنی

ناشر

نویسنده

نام کتاب

بزرگسال

خط مقدم

مرتضی سرهنگی

نامزد گلوله ها

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « نامزد گلوله ها »" می نویسد