loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی بسته مطالعاتی « ریحانه »

درباره کتاب فاطمه فاطمه است

کتاب فاطمه، فاطمه است درباره گفته های مرحوم دکتر علی شریعتی می باشد که در مکان حسینیه ارشاد چهاردهم ر تیر ماه سال 1350 درباب حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شده است.کتاب فاطمه فاطمه است به منظور و الگوگیری بانوان ازحضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است.

ناشر و نویسنده

علی شریعتی مَزینانی، (متولد2 آذر 1312 در شهر سبزوار در شهرستان مزینان است. او در 29 خرداد 1356 در کشور انگلیس درشهر ساوت‌ همپتون فوت کرد.) علی شریعتی مَزینانی معروف به دکتر علی شریعتی از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایرانی،از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی، جامعه‌شناس و پژوهشگر دینی اهل ایران و نویسنده،بود.

قیمت کتاب

می توانید کتاب فاطمه فاطمه است را به قیمت 138000 تومان خریداری کنید.        

درباره کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)

کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)  کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)  بیان کننده ویژگی ها و سیر زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) که مستند بر احادیث است. و با استقبال زیادی روبه رو شداست.

مشخصات کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)

ناشر :نشر معارف،قطع :رقعی،نویسنده :محمد رضا جباری،زبان :فارسی،نوع جلد :جلد نرم

قیمت کتاب

کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) را با مبلغ 35000 تومان تهیه نمایید.

درباره کتاب بدانید من فاطمه هستم 

کتاب بدانید من فاطمه هستم روایتی است که به جست و جو زوایای مهم  جایگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و نقش حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)  از دوران قبل تولد تا پس از شهادت ایشان مستند  بر روایت ها و آیات و حدیث ها است که دارنده سیزده فصل می باشد. 

مشخصات کتاب بدانید من فاطمه هستم

ناشر :موعود عصر،نوع جلد :جلد نرم،تعداد صفحات :366،نویسنده :موعود عصر،قطع :رقعی،نوبت چاپ :اول،زبان :فارسی،سال چاپ :1402،رده سنی :بزرگسال

قیمت کتاب

دوستداران مطالعه کتاب بدانید من فاطمه هستم با پرداخت مبلغ 210000تومان می توانید آن را تهیه کنید.

درباره کتاب فاطمه، علی است  

کتاب: فاطمه، علی است کتاب فاطمه علی است مرتبط با روند زندگانی حضرت زهرا(سلام الله علیها) و امام علی(علیه‌السلام) میشود که از بدو تولد این دو نور الهی است و این کتاب به چهار فصل تقسیم میشود فصل اول به نام(تولد دو نور ) که درباره ولادت این دو بزرگوار می پردازد درفصل دوم به نام (پیوند دو دریا) به شروع زندگی مشترک حضرت زهرا(سلام الله علیها) و امام علی(علیه‌السلام) می پردازد و در سومین فصل این کتاب که (داستان زندگی) نام دارد سیر و سلوک الهی  امام علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) بیان میکند و در فصل آخر ماجراهای شهادت و بعد شهادت را بیان می نماید که(فراق یار) نام دارد.

ناشر و نویسنده

علی قهرمانی متولد سال 1358، نویسنده ایرانی می باشد.

قیمت کتاب 

برای تهیه کتاب فاطمه علی است باید مبلغ 80000تومان پرداخت نمایید.

درباره کتاب فاطمه، اسوه بشر

کتاب: فاطمه، اسوه بشر ستودن فاطمه زهرا (س) همواره از بحث ها و موضوع های محوری در سخنان و آثار آیت الله عبدالله جوادی آملی است که در فرصت های مختلف به آن پرداخته شده است. کتاب «فاطمه اسوه بشر» شامل پنج بخش است.

ناشر و نویسنده 

عبدالله جوادی آملی (زادهٔ 15 اردیبهشت 1312 در استان مازندران) فقیه، فیلسوف، عارف، مفسر قرآن و عضو جامعهٔ مدرسین و از مراجع تقلید شیعه و ایرانی است. او سابقه عضویت مجلس خبرگان قانون اساسی، جامعهٔ مدرسین، مجلس خبرگان رهبری، شورای عالی قضایی را داشته و سال‌ها یکی از امامان جمعه موقت قم بوده‌است. 

قیمت کتاب 

کتاب فاطمه، اسوه بشر درسال 1402به قیمت 95000تومان میباشد.

درباره کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه  

کتاب: به کوتاهی آه، به بلندای ماه استادسیدعلی موسوی گرمارودی به طریقی ویژه آن را نگاشته است، یعنی متن اصلی به روش کتاب دیگر او دیگر او «داستان پیامبران» است و علاوه بر متن اصلی، مباحثی تاریخی در آغاز کتاب و چند «پی نگاشت» با قلمی پژوهشی و نه داستان واره، در توضیح مطالب متن اصلی در پایان کتاب گنجانده است.

ناشر و نویسنده 

سیدعلی موسوی گرمارودی زادهٔ 30 فروردین 1320 خورشیدی در قم شاعر، نویسنده، حافظ پژوه، گوینده و مجری برنامه‌های رادیو و تلویزیون است. وی منتخب ششمین همایش چهره های ماندگار در سال 1385 است. او برگزیده دومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش آیینی بود. موسوی گرمارودی ضمن تحصیلات حوزوی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قضایی و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران گرفته‌است. او در عرصه شعر و ادبیات کشور حضور مؤثر داشته‌است که راه اندازی و مدیریت گلچرخ نمونه‌ای از تلاش‌های اوست.

قیمت کتاب

خریداران کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه با پرداخت 27000تومان تهیه کنید.

درباره کتاب خطبه فدکیه 

کتاب: خطبه فدک کتاب بحثب کوتاه پیرامون خطبه فدکیه نوشته ای تفسیری از حضرت آیت‌الله العظمی حاج‌ آقا مجتبی تهرانی (رحمه الله علیه) که به بیان نکات دقیقی خطبه معروف حضرت زهرا(س) است

ناشر و نویسنده 

حاج‌آقا مجتبی کلهری تهرانی مشهور به آقا مجتبی تهرانی (1316- 1391ش)، از فقهای بزرگ شیعه و از مراجع تقلید و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران بود؛ ایشان از شاگردان مبرّز امام خمینی (رحمةالله‌علیه) بود و از این رهگذر در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش‌های بسیاری انجام داد.

قیمت کتاب 

برای خرید کتاب خطبه فدکیه می توانید بامبلغ 130000تومان تهیه نمایید.

درباره کتاب مادر آفتاب 

کتاب: مادر آفتاب مادر آفتاب نام کتابی است از مجموعه 14 جلدی  زندگی چهارده معصوم(ع) که با قلمی نو و شیوا به رشته تحریر درآمده است. کتاب پیش رو که نخستین شماره از این مجموعه محسوب می‌شود به زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می‌پردازد. روایتی مستند اما داستان گونه که از یکصد داستانک تشکیل شده است و از ولادت تا شهادت را به تصویر می‌کشد.

ناشر و نویسنده

مهری السادات معرک نژاد متولد سال 1362، نویسنده ایرانی است.

قیمت کتاب

کتاب مادر آفتاب با نویسندگی مهر سادات معرک نژاد18000تومان میباشد.

درباره کتاب صحیفه فاطمیه

کتاب: صحیفه فاطمیه کتاب صحیفه فاطمیه یکی از کتاب های معتبر ادعیه است که در آن نمازها،ادعیه،ذکر و حرزهای حضرت صدیقه کبری سلام الله است که طبقه بندی این کتاب اینگونه است:مقدمه،بخش اول: ادعیه ایام هفته و ماه،بخش دوم: تعقیبات،نماز یومیه،بخش سوم: ادعیه در حوائج،بخش چهارم: ادعیه عمومی،بخش پنجم: نمازهای حضرت صدیقه طاهره،خاتمه

مشخصات کتاب صحیفه فاطمیه

ناشر :قرآن و اهل بیت نبوت،نویسنده :شهربانو کندی،قطع :پالتویی،نوع جلد :جلد سخت،زبان :فارسی| عربی

درباره کتاب خاطر نازک گل  

کتاب: خاطر نازک گل کتاب خاطر نازک گل یک از کتاب های مجموعه چهارده معصوم (ع) یا سبک زندگی معصومین (ع) است.درباره سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) است با مطالعه این کتاب می توان فهمید که زندگی ما چه سبک زندگی اشتباهی داریم و با الگو رفتن از این کتاب زندگانی خودرا تصحیح کنیم.

ناشر و نویسنده

سید حسین سیدی متولد سال 1343، دارای کارشناسی زبان و ادبیات عربی (1367) و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی (1369) می باشد. وی عضو هیئت علمی دانشگاه مشهد می باشد.

قیمت کتاب

کتاب خاطر نازک گل را می توانید به قیمت 80000تومان بخرید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی بسته مطالعاتی « ریحانه »" می نویسد