loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « نکته ها از گفته ها »

درباره کتاب نکته ها از گفته ها 

نکته‌ها از گفته‌ها که دفتر اول آن شامل 148 نکته است، گزیده‌هایی است از گفتارهای استاد سخن و اندیشمند فرزانه، استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا که در حسینیه الزهرا سلام الله علیها در مشهد مقدس ایراد شده است.
 نکته‌های این مجموعه، حوزه‌های متفاوتی از اخلاق اسلامی همچون اخلاص، اعمال خیر، شناخت شیطان، اعتدال، یاد مرگ، راه بندگی و بسیاری مباحث دیگر را دربرمی‌گیرد. 
 امید است این نکته‌ها، همچنان که در قالب گفتار اثربخش بود، در جامه نوشتار نیز بر دل‌ها بنشیند و دیده‌ها را بگشاید.

ناشر و نویسنده

سید عبدالله فاطمی‌نیا در سال 1325 در تبریز چشم به جهان گشود. وی از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (میر اسماعیل اصفیائی شند آبادی)قرار گرفت. سپس نزدیک به 30 سال نزد حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد و تحت تعلیم و تربیت وی قرار داشت و همزمان تحصیلات حوزوی خویش را هم دنبال می‌نمود. پس از مصطفوی، او از علمایی چون علامه طباطبایی، سید محمدحسن الهی طباطبایی (برادر کوچکتر علامه طباطبایی)، محمدتقی آملی، سید رضا بهاءالدینی، محمد تقی بهجت، علامه جعفری و… که بیشترشان شاگردان قاضی بزرگ بودند در علوم اسلامی و عرفان استفاده نمود.

قیمت کتاب 

می توانید کتاب نکته ها از گفته ها که دارای دو جلد است را با قیمت 250000تومان تهیه نمایید.

مسابقه کتاب خوانی

می توانید کتاب نکته ها از گفته ها از مرکز رسانه‌ی کتاب «پنج و هفت» مرکز تخصصی ترویج کتاب و کتابخوانی {کتاب خوب اینجاست} تهیه نمایید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « نکته ها از گفته ها »" می نویسد