loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « از چیزی نمی ترسیدم »

درباره کتاب از چیزی نمی ترسیدم

دفترچه خاطرات شهید قاسم سلیمانی در ایام جوانی به کتابی تبدیل شد به نام «از چیزی نمی ترسیدم» که بسیاری از دوست داران ایشان آن را بعد از شهادت سردار مطالعه کردند.این خاطرات نشان می دهد ریشه های شخصیتی و اخلاقی این سردار رشید اسلام از کجا نشات می گیرد و ایشان از چه طریقی به این شجاعت و ایمان رسیدند. چه بسیار والدینی که دوست داشتند نونهالان و نوجوانان نیز این خاطرات را بخواندند و از زندگی ایشان الگو بگیرند.

ناشر و نویسنده 

قاسم سلیمانی (20 اسفند 1335 – 13 دی 1398) فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. او در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال 1376، فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود. سپس، از سال 1376 تا زمان شهادت به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد. وی در تاریخ 13 دی 1398 در هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد در طی عملیاتی بنام عملیات آذرخش کبود به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، مورد حمله تروریستی موشک پهپاد نظامی ارتش ایالات متحده قرار گرفته و شهید شد.

قیمت کتاب 

کتاب از چیزی نمی ترسیدم را با قیمت 60000تومان می توانید خریداری نمایید.

پویش کتاب خوانی

دوستداران و علاقمندان به شرکت در پویش کتاب از چیزی نمی ترسیدم می توانند به مرکز رسانه‌ی کتاب «پنج و هفت» مرکز تخصصی ترویج کتاب و کتابخوانی {کتاب خوب اینجاست} مراجعه نماییند.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « از چیزی نمی ترسیدم »" می نویسد