loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « عملیات سیا پس از انقلاب »

درباره کتاب عملیات سیا پس از انقلاب

 ژانرهای جاسوسی و امنیتی جزء نوشته‌های پژوهشی و یا داستانی است که همواره مورد استقبال مخاطبین فراوانی واقع شده است. اما هنگامی این قالب نوشتاری، جذاب تر از پیش می‌شود که وقایع اطلاعاتی و امنیتیِ مورد خوانش، به فضای بیرونی و ملموس خواننده نزدیک‌تر باشد. کتاب "عملیات سیا پس از انقلاب " با این رویکرد، روایت مستندی از عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به CIA در بازه ی زمانی پس از انقلاب اسلامی تا کنون یعنی حدود 40 سال اقدامات جاسوسان و تصمیم گیرندگان امنیتی #آمریکا درباره #ایران را شکل داده است.

نویسنده در این پژوهش رخدادها و اتفاقات در طول تاریخ #جمهوری_اسلامی را که نقش #سازمان_سیا در آن مشهود است به گونه‌ای موشکافانه همراه با ذکر افراد و اسامی ماموارن آمریکایی یا جاسوسان و مرتبطین ایرانی به قلم تحریر درآورده و از این جهت که تمرکز کتاب بر اقدامات و روش‌های سیا بوده و نه مجموع دستگاه‌های دولت آمریکا، نوآوری قابل توجهی دارد.

مشخصات کتاب عملیات سیا پس از انقلاب

زبان کتاب:فارسی،سال نشر:1402،چاپ جاری:1،تاریخ اولین چاپ:1402،شمارگان:1000،نوع جلد:جلد نرم،قطع:رقعی،تعداد:صفحات 808،ناشر:شرکت چاپ و نشر بین الملل،نویسنده:محمد کفاش،زیر نظر:یعقوب توکلی،وزن:795

قیمت کتاب

قیمت کتاب عملیات سیا پس از انقلاب به قلم محمد کفاش 40000تومان میباشد.

مسابقه کتاب خوانی

می توانید برای شرکت در مسابقه کتاب عملیات سیا پس از انقلاب به مرکز رسانه‌ی کتاب «پنج و هفت» مرکز تخصصی ترویج کتاب و کتابخوانی {کتاب خوب اینجاست} مراجعه نمایید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « عملیات سیا پس از انقلاب »" می نویسد