loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « در راه مانده »

درباره کتاب در راه مانده 

پیامبر اکرم (ص) در همه چیز نمونه و اسوه و الگو بودند، جود و سخاوت و کرم و بخشش او را قلم نمی‌تواند بتصویر بکشد، و حتی خیال ما مردمان این زمانه را توان تصور آن نیست.
در اولین تصویر اسلام مشاهده می‌کنیم؛ چون فرشته بر پیامبر در غار حراء نازل شد، و آن حضرت با دیدن این حادثه هراسان و حیران و لرزان خود را نزد همسرش، مادر مؤمنان؛ خدیجه کبری رسانید، ایشان پیامبر را دلداری داده چند جمله گفتند که تاریخ آن‌ها را با آب طلا می‌نگارد: بخدا سوگند که هرگز پروردگارت تو را ذلیل و خوار نخواهد ساخت، تو به خویشانت رسیدگی می‌کنی، و مستمندان را یاری می‌کنی، و به بینوایان کمک می‌کنی، و در سختی‌های روزگار مردم را یاری می‌دهی…

نویسنده

سید مهدی شجاعی در سال 1339 در تهران به دنیا آمد و هفده سال بعد با دیپلم ریاضی، برای ادامه تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. او در بدو ورود به دانشکده، گرایش کارگردانی تئاتر را برگزید و حدود سه سال نیز با همین گرایش پیش رفت و عموم واحدهای کارگردانی را پشت سر گذارد. در این زمان که به سن بیست سالگی رسیده بود، از میان مسیرهای مختلف پیش رو، نویسندگی را به عنوان حرفه برگزید. به همین جهت از رشته کارگردانی به نمایشنامه نویسی و ادبیات دراماتیک تغییر جهت داد و همچنین با اعلام انصراف از ادامه تحصیل همزمان در رشته علوم سیاسی، علی رغم گذراندن عموم واحدهای مهم و اساسی، تمرکز خود را به طور ویژه در حوزه داستان نویسی قرار داد.

قیمت کتاب

کتاب در راه مانده به نویسندگی سید مهدی شجاعی را با قیمت 4000تومان خریداری کنید. 

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « در راه مانده »" می نویسد