loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
معرفی کتاب « بچه های ساختمان بیست »

درباره کتاب بچه های ساختمان بیست 

بچه‌های کوچک در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز،با مسائل مختلفی روبرو هستند که نیازمند برخوردهای متناسب با آن است. یکی از این مسایل درک جایگاه سرایداری در ساختمان‌هاست. آدم‌هایی که خودشان هم خانواده دارند و فرزند و مواجهه این بچه‌های از دو طبقه مختلف اجتماعی چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می کند.
مواجهه‌ای که برخی اوقات به تلخی و رفتارهای نامناسب منجر می‌شود و برخی مواقع بالعکس، باعث بروز اخلاق انسانی مناسب و رفتار درست انسان‌ها با هم می‌شود. کتاب بچه های ساختمان بیست روایت‌هایی از این رفتارهای درست است.

نویسنده

سید سعید هاشمی زادهٔ 6 بهمن 1353 قم ، شاعر و نویسنده کتابهای کودک و نوجوان است. وی از معدود شاعران معاصر است که در حوزهٔ طنز کودک و نوجوان نیز فعالیت می‌کند. برخی از کتابهای وی نظیر "شاعر گنجشکها" به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند. هاشمی مدتی سردبیر ماهنامهٔ «مهیار» بود که برای جوانان منتشر می شد و در زمینهٔ فرهنگ و معارف اسلامی فعالیت می کرد. وی هم‌اکنون سردبیر ماهنامهٔ سلام بچه‌ها است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر می‌شود. هاشمی هم چنین، از آبان 1394 مجله ای در زمینهٔ طنز و کاریکاتور برای کودکان و نوجوانان با نام «لوبیای سحرآمیز» را منتشر کرد. این مجله در حال حاضر، تنها مجله طنز بچه‌های ایران است.

قیمت کتاب

کتاب بچه های ساختمان بیست به نویسندگی سید سعید هاشمی  را با مبلغ 22000تومان خریداری کنید.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معرفی کتاب « بچه های ساختمان بیست »" می نویسد