loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پر فروش های مهر 1402 « نشر بین الملل »

پر فروش ترین کتاب های شرکت چاپ و نشر بین الملل در سال 1402

خمس #رومی_روم #احکام_دین #آموزش_مفاهیم_دینی #کتانی_های_کوکام #استبدال #جهاد_با_نفس #ماموریت_ویژه_آیت_الله #چه‌جوری_به_هم_بیایم  #روح_توحید

معرفی شرکت چاپ و نشر بین الملل

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اوایل دهه شصت تأسیس شد. این شرکت طی دوران فعالیت خود به چاپ و انتشار آثار دینی اهتمام داشته است و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی، از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد شهید مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر، چاپ قرآن کریم به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی را در کارنامه خود دارد. همچنین کتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و کلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان معصوم(علیهم السلام) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر کرده است. فروشگاه کتاب این شرکت نیز به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کتب دینی در میدان فلسطین تهران فعالیت دارد.

میدر عامل شرکت چاپ و نشر بین الملل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی آقایان محمدحسین رجبی‌دوانی، ایمان عطارزاده، اسماعیل سلطانی، محمدعلی مرادیان و مرتضی شعبان‌زاده را به‌عنوان هیئت‌مدیرۀ شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منصوب کرد.اعضای هیئت مدیرۀ جدید شرکت چاپ و نشر بین‌الملل ضمن تقدیر از فعالیت‌های هیئت‌مدیرۀ پیشین و مدیرعامل قبلی این شرکت، دکتر محمدحسین رجبی دوانی را به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و اسماعیل سلطانی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پر فروش های مهر 1402 « نشر بین الملل »" می نویسد