loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پویش مطالعاتی «عصر مقاومت»

درباره کتاب حاج جلال

کتاب حاج جلال از انتشارات سوره مهر بوده و بر اساس خاطرات "حاج جلال حاجی بابایی" گردآوری و تنظیم شده است. این کتاب یکی از فصیح‌ترین آثار از ادبیات جنگ مردمی و روستایی بوده که نویسنده آن کوشیده است تا با استفاده از خاطرات "حاج جلال حاجی بابایی" تصویری کوتاه و رسا از نحوه درگیری مردم عادی و روستانشین با دشمنان ایران در زمان جنگ و ایام دفاع مقدس را به تصویر بکشد. 
علاقمندان جهت شرکت در این پویش از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا بعد از مطالعه کتاب "حاج جلال" به پرسش‌های انتهایی کتاب پاسخ داده و جواب‌های خود را در قالب‌های تعیین شده از طریق پیامک برای دبیرخانه پویش "عصر مقاومت" ارسال و از جوایز میلیاردی آن بهره مند شوند. 

مشخصات کتاب حاج جلال

ناشر :سوره مهر،نویسنده :لیلا نظری گیلانده،قطع :رقعی ،تعداد صفحات :311،زبان :فارسی

قیمت کتاب

قیمت کتاب حاج جلال منتشر شده درنشریه سوره مهر65000تومان می باشد.

مسابقه کتابخوانی

پویش مطالعاتی "عصر مقاومت" با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ و تلاش‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ، به همت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مرکز رسانه‌ای کتاب «پنج و هفت» در حال برگزاری است.  
گفتنی است کلیه علاقمندان به شرکت در پویش "عصر مقاومت"، می‌توانند با کلیک در اینجا یا ارسال عدد 1 به شماره پیامکی 3000869977 جهت تهیه کتاب اقدام نمایند.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پویش مطالعاتی «عصر مقاومت»" می نویسد