loader-img
loader-img-2
پنج و هفت
user
پویش «سلام ایران من»

درباره کتاب سلام ایران من

مجموعه رسانه کتاب پنج و هفت سعی کرده تا با طراحی و تدوین این کتاب و با استفاده از شیوه های نوین و جذاب،کودکان کشور  عزیزمان ایران را هرچه بیشتر با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کند.در این کتاب علاوه بر آموزش ها و بای های مختلف، مسابقاتی هم طراحی شده که کودکان می توانند با انجام دادن آنها و ارسال آن به شماره ای که در کتاب ذکر شده، تا پایان بهمن ماه در پویش ما شرکت کرده و در قرعه کشی 200 میلیون ریال جوایز نقدی ما شرکت کنند.

مشخصات کتاب سلام ایران من

ناشر :رواق اندیشه،نویسنده :مسعود آذرباد | شیوا جواهری نسب،نوع جلد :جلد نرم،نوبت چاپ :1،تعداد صفحات :25،زبان :فارسی،سال چاپ :1401،تاریخ اولین چاپ :1401

قیمت کتاب

قیمت کتاب سلام ایران من دربهمن ماه1402 به نویسندگی مسعود آذرباد | شیوا جواهری نسب40000تومان می باشد.

پویش کتاب خوانی

پویش "سلام ایران من" به مناسبت دهه فجر و با هدف آشنایی کودکان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، به همت مجموعه رسانه کتاب "پنج و هفت" در حال برگزاری است.

این پویش با محوریت "کتاب سلام ایران من" اولین کتاب چندرسانه ای کودک انقلاب اسلامی گردآوری شده است که شامل داستان، سرود، نقاشی، شعر، الگویاب، معرفی کتاب، کاردستی، انواع بازی ها و... می باشد.
مجموعه رسانه کتاب پنج و هفت سعی کرده تا با طراحی و تدوین این کتاب و با استفاده از شیوه های نوین و جذاب،کودکان کشور  عزیزمان ایران را هرچه بیشتر با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کند.

در این کتاب علاوه بر آموزش ها و بای های مختلف، مسابقاتی هم طراحی شده که کودکان می توانند با انجام دادن آنها و ارسال آن به شماره ای که در کتاب ذکر شده، تا پایان بهمن ماه در پویش ما شرکت کرده و در قرعه کشی 200 میلیون ریال جوایز نقدی ما شرکت کنند.

گفتنی است کلیه علاقمندان به شرکت در پویش "سلام ایران من" می توانند با ارسال عدد 60 به شماره پیامکی 3000869977 و یا از اینجا جهت تهیه کتاب اقدام نمایند.

• ثبت دیدگاه
• دیدگاه کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پویش «سلام ایران من»" می نویسد